|
Broń
|
Autorzy do naszej dyspozycji pozostawili pokaźny arsenał wszelkiego rodzaju broni służącej do eksterminacji przeciwnika. Został on podzielony na kilka rodzajów.
|
|
Karabiny szybkostrzelne
|
Niezastąpione w każdej sytuacji, trudno się rozpadają i są odporne na działanie wody. Zużywają jednak duże ilości amunicji
|
|
Naomi IV Assalut Rifle
|
Uniwersalna maszynka. Dobra na wszystko. Używa amunicji 9mm. W magazynku znajdują się 64 pociski.
|
|
Sniper Rifle
|
Szybkostrzelny karabin snajperski. 54 kule w magazynku kaliber 9mm.
|
|
M73 Auto-Gun
|
Karabin automatyczny. Dzięki amortyzacji żyroskopowej jest to broń niezwykle celna. Szybko zużywa amunicję. Wykorzystuje pociski kaliber 44mm. 128 kul w magazynku.
|
|
Mounted Mini-Gun
|
Przenośne działko automatyczne. Ciężka broń. Przeznaczona na duże cele. Używa amunicji .44. 200 kul w magazynku.
|
|
Mounted Machine Gun
|
Lepsza wersja miniguna. Ciężka broń. Używa amunicji kaliber 44. 200 kul w magazynku.
|
|
Pistolety
|
W przeciwieństwie do karabinów są lekkie małe i poręczne, choć niezawsze skuteczne. Z całą pewnością stanowią broń "zapasowaą", lecz przy krytycznych momentach braku amunicji mogą okazać się jedynym ratunkiem.
|
|
Small Arms 9 Imperial Auto
|
Pistolet automatyczny produkcji firmy Imperial z Nowej Europy. Jest to najlepsza broń krótka obecnych czasów. Wykorzystuje amunicję 9mm.
|
|
(Silenced) Super Covert
|
Pistolet z tłumikiem i wbudowanym cyfrowym systemem celowniczym. Broń trwała i niezawodna. Wykorzystuje amunicję 9mm.
|
|
Small Arms 6 Silent Auto
|
Pistolet automatyczny wokół którego krażą legendy o jego niskiej przydatności. Jest to nieprawda. Broń mimo, że bardzo popularna, niezwykle trwała. Używa amunicji 9mm. 54 kule w magazynku.
|
|
Smith & Wesson 29
|
Rewolwer Smith & Wesson. Skuteczny tylko jako zapasowa broń, kiedy nie masz już czym strzelać. 6 kul 9mm. w magazynku.
|
|
UPBI Issue 38
|
Pistolet kaliber 38. Skuteczny tylko jako zapasowa broń, kiedy nie masz już czym strzelać.
|
|
Tungsten-Bore Handgun
|
Bardzo przeciętna broń. W zasadzie to marnuje tylko cenną amunicję i miejsce w plecaku. Do magazynku wchodzą 32 pociski śrutowe.
|
|
Broń laserowa
|
W tej kategorii znajduje się broń laserowa. Jest ona bardzo skuteczna. Nie wymaga
ciężkiej amunicji, lecz specjalnych akumulatorów doładowujących (Joule), które w dalszych etapach
są niezwykłą rzadkością. Broń laserowa po kontakcie z wodą staje się bezużyteczna.
|
|
Neutron-Flux Laser Cannon
|
Przepływowe działko neutronowe. Amunicję stanowią kdżule ładujące. Jedno naładowanie wystarcza na oddanie 200 strzałów. Bardzo dobra broń.
|
|
Hyd-Fluorine Hand Laser
|
Wodoro-fluorowy laser ręczny. Całkiem niezła zabawka, jednak podatna na szkodliwe działanie wody. Amunicja to kdżule, a jeden ładunek starcza na 50 strzałów.
|
|
Particle Beam Rifle
|
Miotacz strumienia cząsteczek. Niezłe działko laserowe idealnie nadające się do eliminacji robotów i niektórych typów maszyn. Należy uważać, gdyż potrafi oślepić. Amunicja - kdżule.
|
|
Blaster 52-C
|
Pistolet laserowy. Liczba opisująca model odnosi się do długości fali świetlnej absorbowanej najłatwiej przez człowieka. Wystrzeliwane fotony powodują rozrywanie komórek. Amunicję stanowią kdżule.
|
|
Broń ciężka
|
W tej kategorii znajduje się ciężki arsenał siejący spore zniszczenia wśród wroga, lecz
może także stanowić zagrożenie dla operatora tej broni. Zalicza się do niej wyrzutnie rakiet, granatniki,
działa neutronowe.
|
|
Disruptor Cannon
|
Działo fotonowe. Bardzo rzadko spotykane. Znajduje się głównie w wyposażeniu przybyłych na Graveyard.
Nie ma na jego temat zbyt wielu informacji.
|
|
RPG F Rocket Launcher
|
Wyrzutnia rakiet wielokrotnego użytku. Spora siła rażenia, lecz niewspółmierna do wagi broni. Znacznie wygodniejszy i skuteczniejszy w użyciu jest granatnik, choć w dalszych misjach nie natkniesz się na niego zbyt często.
Rakiety dostępne są w specjalnych pojemnikach, które mieszczą sześć sztuk. Wystrzelona rakieta odbija się od ściany rikoszetem.
|
|
Naomi Grenade Launcher
|
Granatnik to bardzo skuteczna broń. Uważaj na falę uderzeniową. Jako amunicji używa granatów. 3 granaty w magazynku.
|
|
Inne
|
W tej kategorii znajduje się broń, której nie można sklasyfikować do żadnej z powyższych kategorii.
|
|
OXY6 Flamer
|
Miotacz płomieni. Ma niezbyt duży zasięg rażenia, lecz potrafi penetrować pole siłowe. Płomienie emitowane są dzięki paliwu Oxy6, które dostępne jest w specjalnych pojemniczkach.
|
|
OXY6 Flamer Junior
|
Miotacz płomieni. Ma niezbyt duży zasięg rażenia, lecz potrafi penetrować pole siłowe. Odmiana Junior jest
wersją miniaturową i nie ma zabezpieczenia przed niszczącym działaniem wody. Płomienie emitowane są dzięki specjalnemu paliwu Oxy6, które dostępne jest w specjalnych pojemniczkach.
|
|
Shotgun
|
Zwykła fuzja znana także pod nazwą Scattergun. Duża siła strzału. W magazynku mieszczą się dwa naboje śrutowe lub łuskowe.
|
|
Tungsten-Bore Rifle
|
Strzelba śrutowa. Przydatna jako broń zapasowa. Do komory wchodzi 18 nabojów.
|
|
EMF Stunner
|
U-kształtny ogłuszacz. Amunicję stanowią kdżule.
|
|
Sonic Stunner
|
Pistolet soniczny. Zwykła broń ogłuszająca. Ładunek amunicji zapewniają kdżule. Broń należy stosować wyłącznie w akcie desperacji na wiewiórki.
|
|
Banana
|
Całkiem nieźle kopie ten banan. Skuteczna broń. Amunicję stanowią specjalne listki, których wchodzi do broni 255 sztuk. Niestety nie są to te same listki, które znajdziesz w grze... W czasie gry natrafisz także na pokrojonego banana jednak nie jest on amunicją do banana.
|
|
Granaty
|
Amunicja do granatnika. Można też nimi rzucać bezpośrednio. Zapełnione pole oznacza daleki rzut. Puste rzut bliski (przydatne kiedy rzuca się w dziurę, która jest przed Tobą).
|
|
Auto-Sentry Kit
|
Działo stacjonarne. Stawia się je przed sobą. Gdy pojawi się przed nim jakikolwiek obiekt strzela ogniem ciągłym. Jedyną możliwą formą demontażu jest zniszczenie. Istnieją dwa rodzaje tego typu dział: jedno i wielokierunkowe.
|
|
Proximity Mine
|
Mina. Odbezpieczasz ją i kładziesz na ziemi. Po krótkiej chwili aktywuje się. Gdy ktoś na nią wejdzie wybucha. Minę można zniszczyć np. granatem lub miotaczem płomieni. 6 sztuk.
|
|
Proximity Mine 2nd Edn.
|
Mina. Odbezpieczasz ją i kładziesz na ziemi. Po krótkiej chwili aktywuje się. Gdy ktoś na nią wejdzie wybucha. Minę można zniszczyć np. granatem lub miotaczem płomieni.
|
|
Amunicja
|
Bez niej twa broń jest bezużyteczna.
|
|
Joulie
|
Kdżule. Występują ich trzy rodzaje: 1, 3 i 6 kJ. Ładunek wielkości 1 kdżula wystarcza na około 50 wystrzałów. Ładunek wielkości 6 kdżuli zwiększa ilość wystrzałów, a nie ich energię.
|
|
Joulie
|
Kdżule. Występują ich trzy rodzaje: 1, 3 i 6 kJ. Ładunek wielkości 1 kdżula wystarcza na około 50 wystrzałów. Ładunek wielkości 6 kdżuli zwiększa ilość wystrzałów, a nie ich energię.
|
|
9mm
|
Występują dwa rodzaje tej amunicji: do broni szybko- i wolnostrzelnej.
|
|
38mm
|
|
|
44mm
|
Podobnie jak w przypadku amunicji 9mm. istnieją dwa rodzaje tej amunicji. Oprócz zastosowania różnią się także wagą.
|
|
44mm
|
Podobnie jak w przypadku amunicji 9mm. istnieją dwa rodzaje tej amunicji. Oprócz zastosowania różnią się także wagą. Ten rodzaj jest znacznie cięższy.
|
|
Bore 18
|
Naboje do strzelb. Wersja śrutowa.
|
|
Bore 18
|
Naboje do strzelb. Wersja prochowa.
|
|
Banana Pieces
|
Listki stanowiące amunicję do broni Banana (przynajmniej tak twierdzi dokumentacja - amunicja ta nie jest wykorzystywana przez broń).
|
|
100cc Fuel
|
Paliwo do miotacza płomieni.
|
|
50cc Fuel
|
Paliwo do miotacza płomieni.
|
|
Informacje o broni
|
|
Nazwa broni
|
Moc
|
Pojemność
|
RpS
|
Typ amunicji
|
|
Banana
|
6200
|
100
|
1
|
Brak
|
|
Blaster 52-C
|
600
|
50
|
1
|
Joulie
|
|
Disruptor Cannon
|
7000
|
1
|
1
|
Disruptor Charge
|
|
EMF Stunner
|
2600
|
20
|
3
|
Joulie
|
|
Hyd-Fluorine Hand Laser
|
3650
|
100
|
1
|
Joulie
|
|
M73 Auto-Gun
|
1450
|
128
|
5
|
.44 Ammo
|
|
Mounted Machine Gun
|
3900
|
250
|
10
|
.44 Ammo
|
|
Mounted Mini-Gun
|
2700
|
200
|
10
|
.44 Ammo
|
|
Naomi IV Assault Rifle
|
2450
|
64
|
5
|
9mm Ammo|
|
|
Naomi Grenade Launcher
|
+9999
|
3
|
1
|
40mm Grenade
|
|
Neutron-Flux Laser Cannon
|
4750
|
200
|
1
|
Joulie
|
|
Oxy 6 Flamer
|
750
|
40
|
1
|
100cc Fuel
|
|
Oxy 6 Flamer Junior
|
360
|
40
|
1
|
50cc Fuel
|
|
Particle Beam Rifle
|
3300
|
100
|
1
|
Joulie
|
|
RPG F Rocket Launcher
|
6300
|
1
|
1
|
Rocket
|
|
Shotgun
|
1450
|
2
|
1
|
18 Bore Slug
|
|
Small Arms 6 Silent Auto
|
1940
|
54
|
2
|
9mm Ammo
|
|
Small Arms 9 Imperial Auto
|
2930
|
54
|
3
|
9mm Ammo
|
|
Smith & Wesson 29
|
720
|
6
|
1
|
9mm Ammo
|
|
Sniper Rifle
|
1210
|
54
|
1
|
9mm Ammo
|
|
Sonic Stunner
|
340
|
50
|
1
|
Joulie
|
|
Supercovert
|
2200
|
54
|
1
|
9mm Ammo
|
|
Tungsten Bore Handgun
|
475
|
32
|
1
|
18 Bore Slug
|
|
Tungsten Bore Rifle
|
930
|
16
|
1
|
18 Bore Slug
|
|
UPBI Issue 38
|
720
|
64
|
1
|
.38 UPBI Glaser
|
|
40mm Expl. Grenade - Explosion
|
+9999
|
|
|
|
|
40mm Expl. Grenade - Blast Wave
|
4550
|
|
|
|
|
Proximity Mine - Explosion
|
+9999
|
|
|
|
|
Proximity Mine - Blast Wave
|
400
|
|
|
|
|
Proximity Mine 2nd Edn - Explosion
|
+9999
|
|
|
|
|
Proximity Mine 2nd Edn - Blast Wave
|
680
|
|
|
|
RpS - ilość pocisków wystrzeliwanych w jednych strzale.
|
|
|