MENU
     Hired Guns
     Uzbrojenie
     Psionic Amps
     Żywność
     Inne sprzęty
     Drużyna
     Porady
     Fabuła
     Ekran
     Wrogowie
     Mapa i misje
     Strefa zrzutu
     Inne

KONTAKT
     Korni
     Mailman
Broń
Autorzy do naszej dyspozycji pozostawili pokaźny arsenał wszelkiego rodzaju broni służącej do eksterminacji przeciwnika. Został on podzielony na kilka rodzajów.

Karabiny szybkostrzelne
Niezastąpione w każdej sytuacji, trudno się rozpadają i są odporne na działanie wody. Zużywają jednak duże ilości amunicji


Naomi IV Assalut Rifle
Uniwersalna maszynka. Dobra na wszystko. Używa amunicji 9mm. W magazynku znajdują się 64 pociski.


Sniper Rifle
Szybkostrzelny karabin snajperski. 54 kule w magazynku kaliber 9mm.


M73 Auto-Gun
Karabin automatyczny. Dzięki amortyzacji żyroskopowej jest to broń niezwykle celna. Szybko zużywa amunicję. Wykorzystuje pociski kaliber 44mm. 128 kul w magazynku.


Mounted Mini-Gun
Przenośne działko automatyczne. Ciężka broń. Przeznaczona na duże cele. Używa amunicji .44. 200 kul w magazynku.


Mounted Machine Gun
Lepsza wersja miniguna. Ciężka broń. Używa amunicji kaliber 44. 200 kul w magazynku.

Pistolety
W przeciwieństwie do karabinów są lekkie małe i poręczne, choć niezawsze skuteczne. Z całą pewnością stanowią broń "zapasowaą", lecz przy krytycznych momentach braku amunicji mogą okazać się jedynym ratunkiem.


Small Arms 9 Imperial Auto
Pistolet automatyczny produkcji firmy Imperial z Nowej Europy. Jest to najlepsza broń krótka obecnych czasów. Wykorzystuje amunicję 9mm.


(Silenced) Super Covert
Pistolet z tłumikiem i wbudowanym cyfrowym systemem celowniczym. Broń trwała i niezawodna. Wykorzystuje amunicję 9mm.


Small Arms 6 Silent Auto
Pistolet automatyczny wokół którego krażą legendy o jego niskiej przydatności. Jest to nieprawda. Broń mimo, że bardzo popularna, niezwykle trwała. Używa amunicji 9mm. 54 kule w magazynku.


Smith & Wesson 29
Rewolwer Smith & Wesson. Skuteczny tylko jako zapasowa broń, kiedy nie masz już czym strzelać. 6 kul 9mm. w magazynku.


UPBI Issue 38
Pistolet kaliber 38. Skuteczny tylko jako zapasowa broń, kiedy nie masz już czym strzelać.


Tungsten-Bore Handgun
Bardzo przeciętna broń. W zasadzie to marnuje tylko cenną amunicję i miejsce w plecaku. Do magazynku wchodzą 32 pociski śrutowe.

Broń laserowa
W tej kategorii znajduje się broń laserowa. Jest ona bardzo skuteczna. Nie wymaga ciężkiej amunicji, lecz specjalnych akumulatorów doładowujących (Joule), które w dalszych etapach są niezwykłą rzadkością. Broń laserowa po kontakcie z wodą staje się bezużyteczna.

Neutron-Flux Laser Cannon
Przepływowe działko neutronowe. Amunicję stanowią kdżule ładujące. Jedno naładowanie wystarcza na oddanie 200 strzałów. Bardzo dobra broń.


Hyd-Fluorine Hand Laser
Wodoro-fluorowy laser ręczny. Całkiem niezła zabawka, jednak podatna na szkodliwe działanie wody. Amunicja to kdżule, a jeden ładunek starcza na 50 strzałów.


Particle Beam Rifle
Miotacz strumienia cząsteczek. Niezłe działko laserowe idealnie nadające się do eliminacji robotów i niektórych typów maszyn. Należy uważać, gdyż potrafi oślepić. Amunicja - kdżule.


Blaster 52-C
Pistolet laserowy. Liczba opisująca model odnosi się do długości fali świetlnej absorbowanej najłatwiej przez człowieka. Wystrzeliwane fotony powodują rozrywanie komórek. Amunicję stanowią kdżule.

Broń ciężka
W tej kategorii znajduje się ciężki arsenał siejący spore zniszczenia wśród wroga, lecz może także stanowić zagrożenie dla operatora tej broni. Zalicza się do niej wyrzutnie rakiet, granatniki, działa neutronowe.

Disruptor Cannon
Działo fotonowe. Bardzo rzadko spotykane. Znajduje się głównie w wyposażeniu przybyłych na Graveyard. Nie ma na jego temat zbyt wielu informacji.


RPG F Rocket Launcher
Wyrzutnia rakiet wielokrotnego użytku. Spora siła rażenia, lecz niewspółmierna do wagi broni. Znacznie wygodniejszy i skuteczniejszy w użyciu jest granatnik, choć w dalszych misjach nie natkniesz się na niego zbyt często. Rakiety dostępne są w specjalnych pojemnikach, które mieszczą sześć sztuk. Wystrzelona rakieta odbija się od ściany rikoszetem.


Naomi Grenade Launcher
Granatnik to bardzo skuteczna broń. Uważaj na falę uderzeniową. Jako amunicji używa granatów. 3 granaty w magazynku.

Inne
W tej kategorii znajduje się broń, której nie można sklasyfikować do żadnej z powyższych kategorii.


OXY6 Flamer
Miotacz płomieni. Ma niezbyt duży zasięg rażenia, lecz potrafi penetrować pole siłowe. Płomienie emitowane są dzięki paliwu Oxy6, które dostępne jest w specjalnych pojemniczkach.


OXY6 Flamer Junior
Miotacz płomieni. Ma niezbyt duży zasięg rażenia, lecz potrafi penetrować pole siłowe. Odmiana Junior jest wersją miniaturową i nie ma zabezpieczenia przed niszczącym działaniem wody. Płomienie emitowane są dzięki specjalnemu paliwu Oxy6, które dostępne jest w specjalnych pojemniczkach.


Shotgun
Zwykła fuzja znana także pod nazwą Scattergun. Duża siła strzału. W magazynku mieszczą się dwa naboje śrutowe lub łuskowe.


Tungsten-Bore Rifle
Strzelba śrutowa. Przydatna jako broń zapasowa. Do komory wchodzi 18 nabojów.


EMF Stunner
U-kształtny ogłuszacz. Amunicję stanowią kdżule.


Sonic Stunner
Pistolet soniczny. Zwykła broń ogłuszająca. Ładunek amunicji zapewniają kdżule. Broń należy stosować wyłącznie w akcie desperacji na wiewiórki.


Banana
Całkiem nieźle kopie ten banan. Skuteczna broń. Amunicję stanowią specjalne listki, których wchodzi do broni 255 sztuk. Niestety nie są to te same listki, które znajdziesz w grze... W czasie gry natrafisz także na pokrojonego banana jednak nie jest on amunicją do banana.


Granaty
Amunicja do granatnika. Można też nimi rzucać bezpośrednio. Zapełnione pole oznacza daleki rzut. Puste rzut bliski (przydatne kiedy rzuca się w dziurę, która jest przed Tobą).


Auto-Sentry Kit
Działo stacjonarne. Stawia się je przed sobą. Gdy pojawi się przed nim jakikolwiek obiekt strzela ogniem ciągłym. Jedyną możliwą formą demontażu jest zniszczenie. Istnieją dwa rodzaje tego typu dział: jedno i wielokierunkowe.


Proximity Mine
Mina. Odbezpieczasz ją i kładziesz na ziemi. Po krótkiej chwili aktywuje się. Gdy ktoś na nią wejdzie wybucha. Minę można zniszczyć np. granatem lub miotaczem płomieni. 6 sztuk.


Proximity Mine 2nd Edn.
Mina. Odbezpieczasz ją i kładziesz na ziemi. Po krótkiej chwili aktywuje się. Gdy ktoś na nią wejdzie wybucha. Minę można zniszczyć np. granatem lub miotaczem płomieni.

Amunicja
Bez niej twa broń jest bezużyteczna.


Joulie
Kdżule. Występują ich trzy rodzaje: 1, 3 i 6 kJ. Ładunek wielkości 1 kdżula wystarcza na około 50 wystrzałów. Ładunek wielkości 6 kdżuli zwiększa ilość wystrzałów, a nie ich energię.


Joulie
Kdżule. Występują ich trzy rodzaje: 1, 3 i 6 kJ. Ładunek wielkości 1 kdżula wystarcza na około 50 wystrzałów. Ładunek wielkości 6 kdżuli zwiększa ilość wystrzałów, a nie ich energię.


9mm
Występują dwa rodzaje tej amunicji: do broni szybko- i wolnostrzelnej.


38mm


44mm
Podobnie jak w przypadku amunicji 9mm. istnieją dwa rodzaje tej amunicji. Oprócz zastosowania różnią się także wagą.


44mm
Podobnie jak w przypadku amunicji 9mm. istnieją dwa rodzaje tej amunicji. Oprócz zastosowania różnią się także wagą. Ten rodzaj jest znacznie cięższy.


Bore 18
Naboje do strzelb. Wersja śrutowa.


Bore 18
Naboje do strzelb. Wersja prochowa.


Banana Pieces
Listki stanowiące amunicję do broni Banana (przynajmniej tak twierdzi dokumentacja - amunicja ta nie jest wykorzystywana przez broń).


100cc Fuel
Paliwo do miotacza płomieni.


50cc Fuel
Paliwo do miotacza płomieni.


Informacje o broni
  Nazwa broni Moc Pojemność RpS Typ amunicji
  Banana 6200 100 1 Brak
  Blaster 52-C 600 50 1 Joulie
  Disruptor Cannon 7000 1 1 Disruptor Charge
  EMF Stunner 2600 20 3 Joulie
  Hyd-Fluorine Hand Laser 3650 100 1 Joulie
  M73 Auto-Gun 1450 128 5 .44 Ammo
  Mounted Machine Gun 3900 250 10 .44 Ammo
  Mounted Mini-Gun 2700 200 10 .44 Ammo
  Naomi IV Assault Rifle 2450 64 5 9mm Ammo|
  Naomi Grenade Launcher +9999 3 1 40mm Grenade
  Neutron-Flux Laser Cannon 4750 200 1 Joulie
  Oxy 6 Flamer 750 40 1 100cc Fuel
  Oxy 6 Flamer Junior 360 40 1 50cc Fuel
  Particle Beam Rifle 3300 100 1 Joulie
  RPG F Rocket Launcher 6300 1 1 Rocket
  Shotgun 1450 2 1 18 Bore Slug
  Small Arms 6 Silent Auto 1940 54 2 9mm Ammo
  Small Arms 9 Imperial Auto 2930 54 3 9mm Ammo
  Smith & Wesson 29 720 6 1 9mm Ammo
  Sniper Rifle 1210 54 1 9mm Ammo
  Sonic Stunner 340 50 1 Joulie
  Supercovert 2200 54 1 9mm Ammo
  Tungsten Bore Handgun 475 32 1 18 Bore Slug
  Tungsten Bore Rifle 930 16 1 18 Bore Slug
  UPBI Issue 38 720 64 1 .38 UPBI Glaser
  40mm Expl. Grenade - Explosion +9999
  40mm Expl. Grenade - Blast Wave 4550
  Proximity Mine - Explosion +9999
  Proximity Mine - Blast Wave 400
  Proximity Mine 2nd Edn - Explosion +9999
  Proximity Mine 2nd Edn - Blast Wave 680


RpS - ilość pocisków wystrzeliwanych w jednych strzale.