MENU
     Hired Guns
     Uzbrojenie
     Psionic Amps
     Żywność
     Inne sprzęty
     Drużyna
     Porady
     Fabuła
     Ekran
     Wrogowie
     Mapa i misje
     Strefa zrzutu
     Inne

KONTAKT
     Korni
     Mailman
Wrogowie
Podczas wędrówki natkniesz się na 20 rodzajów stworzeń, który czym prędzej należy unicestwić. Warto jednak rozsądnie dobierać oręż, gdyż szkoda marnować ciężką amunicję na zabijanie nieszkodliwych osobników. Broń "szybkiego reagowania" powinna być stosowana na osobników sklasyfikowanych jako bardzo niebezpieczni oraz na tych, którzy zatruwają.


Leahdile
Szybki, zwinny, głupi, niegroźny. Rzadko występuje w pojedynkę.


Nietoperz
Atakuje stadami, powoduje niewielkie obrażenia. Łatwo go zabić, ale czasami potrafi się strasznie naprzykrzać. Dopóki nie uznasz, że wszystkie wybiłeś nie próbuj eksplorować rejonu.


Szczury
Ich ugryzienia są trujące tak więc trzeba jak najszybciej je eliminować dowolną bronią. Najlepsza jest strzelba lub broń szybkostrzelna.


Jaszczurki
Podobnie jak szczury, ich ugryzienia są trujące tak więc trzeba jak najszybciej je eliminować dowolną bronią. Najlepsza jest strzelba.


Pieski
Małe i uciążliwe. Najlepiej eliminować pojedynczym strzałem ze strzelby lub lasera. Atakują grupami.


Wiewiórki
Mogą sprawić trochę zamieszania. Są niezwykle odporne jak na tak małe stworzenia.


Rekiny
Niszczyć najlepiej z dystansu i szybkiej broni maszynowej. Spotkasz je tylko w wodzie, zazwyczaj w grupie składającej się z dwóch lub trzech osobników.


Rahl
Bardzo groźne! Na odległość strzela ognistymi kulami, w bliskim kontakcie gryzie. Najlepiej niszczyć bronią dużego rażenia.


Winged Devil
Bardzo wytrzymały. Niszcz bronią szybkostrzelną. Używanie broni jednostrzałowej może być tragiczne w skutkach.


Hadrahl
Dosyć niebezpieczne. Nie pozwól im się do siebie zbliżyć. Zazwyczaj patrolują teren w pojedynkę.


Skeleton
Bardzo słabe. Wystarcza jeden prosty strzał, aby zamienili się kupę kości. Atakują grupami.


Lemming
Dosyć niebezpieczny. Gdy do ciebie podejdzie, uderza z pięści. Na odległość razi kulami ognia. Spotykany wyłącznie w pojedynczych misjach poza kampanią.


Mag
Bardzo niebezpieczny. Najlepiej likwidować szybko przy pomocy granatnika lub wyrzutni rakiet.


Mnich
Tych panów należy za wszelką cenę unikać. W miarę możliwości nie należy wdawać się w bójkę, a gdy już trzeba, to należy to zrobić sprytnie. Strzela kulami ognia, które odbijają się od ścian. Przy odrobinie szczęścia można ich w ten sposób zniszczyć własną bronią, lecz nie liczyłbym zbytnio na to. Jeżeli będziesz musiał go wyeliminować zrób to czymś naprawdę śmiercionośnym i z miejsca, z którego nie ucierpisz.


Ogromniasty mutant
Główny szeryf całego zamieszania. Spotkasz go w ostatnim etapie gry. Niezwykle wytrzymały, lecz dosyć wolno się porusza co powinieneś wykorzystać. Podkładaj miny, strzelaj z granatnika i wyrzutni rakiet, tudzież innej broni szybkostrzelnej.


Kokon
Z tego wykluwają się młode osobniki niektórych gatunków. Wyklucie następuje w momencie strzału w kokon lub samoczynnie (słychać charakterystyczny dźwięk).


Gravbot
Latające dziwadła uzbrojone w broń szybkostrzelną. Atakują grupami.


Robodyne 7000 ED-209
Bardzo niebezpieczny. Strzela z dużej odległości z broni automatycznej. Najprostsza metoda eliminacji to wyrzucenie w jego kierunku dwóch granatów.


Ahl-Cim
Spotykane podczas kampanii w jednym etapie. Atakują z przysłowiowego "byka" zadając sporo obrażeń. Atakując grupami są bardzo niebezpieczne. Ponadto wykazują się sporą inteligencją. Potrafią otwierać drzwi i kierować się w stronę najmniejszego zagrożenia, które mogą wyeliminować.


Amrek 5 - Sentry Gun
Działka samobieżne jako jedyny przeciwnik nie przemieszczają się (chyba, że są ustawione na ruchomej platformie). Warto mieć na uwadze, że strzelają tylko wtedy gdy wejdzie się w ich zasięg. Najlepiej zniszczyć je rzucając granatem lub wyczuć odległość ich zasięgu i ostrzelać bronią dalekiego zasięgu.


Lady in Red
Bardzo niebezpieczna pani. Potrafi oślepiać.