|
Wrogowie
|
Podczas wędrówki natkniesz się na 20 rodzajów stworzeń, który czym prędzej należy unicestwić. Warto jednak rozsądnie dobierać oręż, gdyż szkoda marnować ciężką amunicję na zabijanie nieszkodliwych osobników. Broń "szybkiego reagowania" powinna być stosowana na osobników sklasyfikowanych jako bardzo niebezpieczni oraz na tych, którzy zatruwają.
|
|
Leahdile
|
Szybki, zwinny, głupi, niegroźny. Rzadko występuje w pojedynkę.
|
|
Nietoperz
|
Atakuje stadami, powoduje niewielkie obrażenia. Łatwo go zabić, ale
czasami potrafi się strasznie naprzykrzać. Dopóki nie uznasz, że wszystkie wybiłeś nie próbuj eksplorować rejonu.
|
|
Szczury
|
Ich ugryzienia są trujące tak więc trzeba jak najszybciej je eliminować dowolną bronią. Najlepsza jest strzelba lub broń szybkostrzelna.
|
|
Jaszczurki
|
Podobnie jak szczury, ich ugryzienia są trujące tak więc trzeba jak najszybciej je eliminować dowolną bronią. Najlepsza jest strzelba.
|
|
Pieski
|
Małe i uciążliwe. Najlepiej eliminować pojedynczym strzałem ze strzelby lub lasera. Atakują grupami.
|
|
Wiewiórki
|
Mogą sprawić trochę zamieszania. Są niezwykle odporne jak na tak małe stworzenia.
|
|
Rekiny
|
Niszczyć najlepiej z dystansu i szybkiej broni maszynowej. Spotkasz je tylko w wodzie, zazwyczaj w grupie składającej się z dwóch lub trzech osobników.
|
|
Rahl
|
Bardzo groźne! Na odległość strzela ognistymi kulami, w bliskim kontakcie gryzie. Najlepiej niszczyć bronią dużego rażenia.
|
|
Winged Devil
|
Bardzo wytrzymały. Niszcz bronią szybkostrzelną. Używanie broni jednostrzałowej może być tragiczne w skutkach.
|
|
Hadrahl
|
Dosyć niebezpieczne. Nie pozwól im się do siebie zbliżyć. Zazwyczaj patrolują teren w pojedynkę.
|
|
Skeleton
|
Bardzo słabe. Wystarcza jeden prosty strzał, aby zamienili się kupę kości. Atakują grupami.
|
|
Lemming
|
Dosyć niebezpieczny. Gdy do ciebie podejdzie, uderza z pięści. Na odległość razi kulami ognia. Spotykany wyłącznie w pojedynczych misjach poza kampanią.
|
|
Mag
|
Bardzo niebezpieczny. Najlepiej likwidować szybko przy pomocy granatnika lub wyrzutni rakiet.
|
|
Mnich
|
Tych panów należy za wszelką cenę unikać. W miarę możliwości nie należy wdawać się w bójkę, a gdy już trzeba, to należy to zrobić sprytnie.
Strzela kulami ognia, które odbijają się od ścian. Przy odrobinie szczęścia można ich w ten sposób zniszczyć własną bronią, lecz nie liczyłbym zbytnio na to.
Jeżeli będziesz musiał go wyeliminować zrób to czymś naprawdę śmiercionośnym i z miejsca, z którego nie ucierpisz.
|
|
Ogromniasty mutant
|
Główny szeryf całego zamieszania. Spotkasz go w ostatnim etapie gry. Niezwykle wytrzymały, lecz dosyć wolno się porusza co powinieneś wykorzystać. Podkładaj miny, strzelaj z granatnika i wyrzutni rakiet, tudzież innej broni szybkostrzelnej.
|
|
Kokon
|
Z tego wykluwają się młode osobniki niektórych gatunków. Wyklucie następuje w momencie strzału w kokon lub samoczynnie (słychać charakterystyczny dźwięk).
|
|
Gravbot
|
Latające dziwadła uzbrojone w broń szybkostrzelną. Atakują grupami.
|
|
Robodyne 7000 ED-209
|
Bardzo niebezpieczny. Strzela z dużej odległości z broni automatycznej. Najprostsza metoda eliminacji to wyrzucenie w jego kierunku dwóch granatów.
|
|
Ahl-Cim
|
Spotykane podczas kampanii w jednym etapie. Atakują z przysłowiowego "byka" zadając sporo obrażeń. Atakując grupami są bardzo niebezpieczne. Ponadto wykazują się sporą inteligencją. Potrafią otwierać drzwi i kierować się w stronę najmniejszego zagrożenia, które mogą wyeliminować.
|
|
Amrek 5 - Sentry Gun
|
Działka samobieżne jako jedyny przeciwnik nie przemieszczają się (chyba, że są ustawione na ruchomej platformie). Warto mieć na uwadze, że strzelają tylko wtedy gdy wejdzie się w ich zasięg. Najlepiej zniszczyć je rzucając granatem lub wyczuć odległość ich zasięgu i ostrzelać bronią dalekiego zasięgu.
|
|
Lady in Red
|
Bardzo niebezpieczna pani. Potrafi oślepiać.
|
|
|