MENU
     Hired Guns
     Uzbrojenie
     Psionic Amps
     Żywność
     Inne sprzęty
     Drużyna
     Porady
     Fabuła
     Ekran
     Wrogowie
     Mapa i misje
     Strefa zrzutu
     Inne

KONTAKT
     Korni
     Mailman
Mapa gry i poszczególne etapy
W grze dostępnych jest 41 misji. 19 z nich należy do właściwej kampanii, 17 to misje pojedyncze (podzielone odpowiednio dla jednego, dwóch, trzech i czterech graczy) oraz 5 misji treningowych. Klikając na nazwę misji możesz pobrać jej mapę w postaci pliku o formacie GIFANIM.


Misje treningowe
Jest ich pięć:
  • Exploration - pozwala zapoznać się z systemem sterowania grą. Na tym etapie nie ma żadnych niebezpieczeństw,
  • Obstacles - pozwala zapoznać się z systemem obsługi wind, czy przesuwanych bloków. Na tym etapie nie ma żadnych niebezpieczeństw,
  • Fire Fight - po raz pierwszy w misjach treningowych pojawia się przeciwnik. Są to raczej potyczki twarzą w twarz,
  • Throwing Range - podobnie jak poprzednio, lecz możemy potrenować eliminację przeciwnika z dystansu, rzucając na przykład granatami,
  • Sentry Duty - pozwala zapoznać się z systemem działania samobieżnych dział.


Pojedyncze misje
Jest ich siedemnaście i są podzielone na cztery grupy:
  1. Scenariusze dla jednego gracza
    • Animal Enclosure - w 10 minut należy doprowadzić wszystkie cztery postaci do wyjścia,
    • Reactor - w 16 minut należy doprowadzić wszystkie cztery postaci do wyjścia,
    • Penitentiary - w 16 minut należy doprowadzić wszystkie cztery postaci do wyjścia,
    • Staying Alive - należy doprowadzić wszystkie cztery postaci do wyjścia.
  2. Scenariusze dla dwóch graczy
    • Garden of Jarrys - pierwszy, kto dotrze do wyjścia wygrywa,
    • Lemming Wars No. 1 - pierwszy, kto dotrze do wyjścia wygrywa,
    • Power Generator - pierwszy, kto dotrze do wyjścia wygrywa; czas na wykonanie misji - 16 minut,
    • The Asylym - pierwszy, kto dotrze do wyjścia wygrywa; czas na wykonanie misji - 10 minut.
  3. Scenariusze dla trzech graczy
    • Big Cheese - pierwszy, kto dotrze do wyjścia wygrywa,
    • Escape to Death - pierwszy, kto dotrze do wyjścia wygrywa,
    • Bat Mobile - pierwszy, kto dotrze do wyjścia wygrywa; czas na wykonanie misji - 5 minut,
    • Buckminster Park - pierwszy, kto dotrze do wyjścia wygrywa.
  4. Scenariusze dla czterech graczy


Kampania
Kampania toczy się na mapie ciała niebieskiego znanego jako Graveyard. Celem misji jest dotarcie ze strefy zrzutu (lewy skraj mapy) do centralnego portu kosmicznego (prawy górny brzeg mapy). Dotrzeć tam należy z czteroma rdzeniami, które należy umieścić w stosownych slotach. Spowoduje to termonuklearną eksplozję. Rdzenie znajdują się w miejscach oznaczonych na mapie czerwonymi okręgami. Są to: reaktor, wieża kontroli satelitarnej, laboratorium oraz centrum operacyjne.
Do każdej uprzednio eksplorowanej lokacji można wrócić i przejść ją ponownie, w celu na przykład zebrania niezbędnej amunicji lub przedmiotów. Poniżej znajduje się opis misji kampanii.


Misje kampanii
  1. Artificial Island - stopień zagrożenia 1,
  2. Cave System - stopień zagrożenia 2,
  3. Laboratory Test Site - stopień zagrożenia 4,
  4. Laboratory - stopień zagrożenia 6,
  5. Refinery - stopień zagrożenia 8,
  6. Enclosed City of Ghule - stopień zagrożenia 6,
  7. Abandoned Depot - stopień zagrożenia 1,
  8. Not Listed - stopień zagrożenia 8,
  9. Temple of Horazim - stopień zagrożenia 8,
  10. Ammunition Depot - stopień zagrożenia 6,
  11. Satellite Uplink Tower - stopień zagrożenia 9,
  12. Defence Battery - stopień zagrożenia 7,
  13. Temple - stopień zagrożenia 9,
  14. Tomb Vaults - stopień zagrożenia 10,
  15. Operations Centre - stopień zagrożenia 9,
  16. Fusion Reactor - stopień zagrożenia 3,
  17. Desalination Plant - stopień zagrożenia 3,
  18. Urban Development - stopień zagrożenia 9,
  19. Spaceport - stopień zagrożenia 15,