|
Psionic Amps
|
Wzmacniacze psychtroniczne (zwane też efektorami) umożliwiają uzyskanie różnorodnych efektów zależnych od konkretnego wzmacniacza. Każdy z nich może być użyty określoną ilość razy.
|
|
Cure Poison
|
Leczy zatrucia. Użyteczny tylko dla ludzi. Może być wykorzystane pięć razy.
|
|
Heal
|
Całkowicie leczy wszelkie obrażenia. Mogą go używać zarówno ludzie, jak i cyborgi oraz roboty.
|
|
Shield
|
Tarcza energetyczna chroniąca osobę ją używającą. Chroni ona głównie przed obrażeniami w walce bezpośredniej.
|
|
Fireshield
|
Tarcza energetyczna chroniącą osobę ją używającą. Nie chroni ona tak dobrze
przed obrażeniami bezpośrednimi, ale za to chroni lepiej przed wszelkiego
rodzaju pociskami. Dodatkowo powoduje, że sprzęt posiadany przez osobę
ją używającą jest całkowicie chroniony przed uszkodzeniami z powodu
ostrzału.
|
|
Fireball
|
Generuje pocisk kuli ognia.
|
|
Inferno
|
Generuje pocisk kuli ognia.
|
|
Shock Blast
|
|
|
Devastate
|
|
|
Granite
|
Wraz z Titanium i Strength zwiększają cechy fizyczne postaci. Czas działania - do 4 minut.
|
|
Titanium
|
Wraz z Granite i Strength zwiększają cechy fizyczne postaci. Czas działania - do 4 minut.
|
|
Electrify
|
|
|
Gills
|
Zapewnia oddychanie pod wodą.
|
|
Feather
|
Masa niesionego sprzętu spada i postać może nieść więcej, lecz tylko przez pewien okres czasu.
|
|
Sonic
|
|
|
Part Waves
|
|
|
Quench
|
|
|
Watertight
|
Niszczy wodę.
|
|
Bridge
|
Tworzy most. Można wykorzystać pięć razy.
|
|
Banish Wall
|
Likwiduje barierę siłową.
|
|
Wall
|
Generuje barierę siłową.
|
|
Lightning
|
|
|
Fry
|
|
|
Farsight
|
Działa w połączeniu ze skanerem. Pozwala oglądać dalej położone rejony.
|
|
Teleport
|
Przenosi do 10 pól w kierunku, w którym patrzy dana postać.
|
|
Transmute
|
Zamiana przedmiotu, który znajduje się w inwentarzu na lewo od PSI-AMP-a (czyli przedmiot, który potencjalnie w tym momencie możesz przenieść z inwentarza do ręki) w jedzenie (losowo).
|
|
Miracle
|
Generuje losowo jeden efekt z wymienionych powyżej. Może być użyte 10 razy.
|
|
|